RSS

Problémáim az Oblivionnal

írta: argo001 ; 2010.08.26. 17:28

Ma feltettem újra az Obliviont, próbáltam egy kicsit játszogatni vele - a hangsúly a próbáltamon van.

Kibírhatatlan, a játék állandóan fagy, így nem tudok vele játszani. Betöltés után sötét képernyő fogad, amin csak egy reset segít. Nem minden esetben, de ha némelyik ajtón szeretnék bemenni, akkor előfordul ez a hiba. GTA4-el is rengeteg ilyen jellegű problémám volt.

Akinek volt már hasonló gondja (jelen esetben az Oblivionnal), esetleg meg is oldotta, mindenképpen írjon! Bármilyen ehhez hozzájáruló segítséget elfogadok!

Szerkesztés: Kicsit szégyellem magam, de jelenleg nem vagyok olyan állapotban, hogy egy épkézláb szinkront össze tudjak hozni. Szóval ez csúszni fog kicsit. :(

3 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr222250028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argo001 2010.08.26. 20:41:06

A 10.4-es Catalyst van fent. Először én is driverhibára gyanakodtam, de több driverrel is kipróbáltam, egyik sem jelentett megoldást.
Kezdtem gyanakodni, hogy ez nem driver hiba.
Olvasgattam külföldi fórumokat, és ott írták, hogy a HDR okozhat ehhez hasonló gondokat (egészen pontosan a videokártyák melegedéséhez járul hozzá, de hogy miért pont ennél a játéknál, és hogyan, az kérdéses). A javaslat a HDR effektek kikapcsolása volt. Kikapcsoltam, úgy tűnt, mintha működne. Ám nem bírtam magammal, visszakapcsoltam a HDR-t és úgy sem volt semmi baja (illetve fagyott utána is, de nem fekete képernyő fogadott, hanem az Oblivion hibát észlelt standard szöveg). Fogalmam sincs, megoldódott-e a probléma (jelenleg úgy tűnik, igen, de nem merem biztosra mondani), az biztos, hogy figyelni fogom a programot, és leírom a tapasztalataimat, hátha segítek ezzel valakinek.

hgfpax · http://pax-studio.tk 2010.09.24. 20:29:11

Nálam is ez volt és a következőt tettem:
Letöltöttem az [url=http://www.oldblivion.com/]OLDblivion[/url] nevű kis segédeszközt, ami lebutítja a grafikát pixelshader 1.1-re (nem túl drasztikus)...
Eztán jobban futott a játék, é fagyás NEM VOLT!
süti beállítások módosítása