RSS

Az új videóról

írta: argo001 ; 2010.08.09. 18:07

A következő alany a Fable: The Lost Chapters lesz. A videofelvétellel nem is lesz gond, de elkapott valami nyavalya (nagyszerű ez, pont nyáron), úgyhogy valószínűleg a szinkronnal fogok egy kicsit csúszni. Igyekszem minél hamarabb elkészíteni, de betegen mellőzöm a szinkront.

Gondolkozom a Próba, cseresznye! rovat új alanyán is, írhatnék a Call of Duty-kban szerzett multiplayer tapasztalataimról, illetve van egy régen tervezett téma, a "geek" jelenség, ezt is szeretnénk majd a továbbiakban feldolgozni.

4 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr422210010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.09. 21:10:07

szia, láttam az üzenetet :) benne vagyok a linkcserében :)

Kelcsike 2010.08.09. 22:07:17

A fable jó lesz!Sok sikert!

argo001 2010.08.09. 22:31:16

@Je m'appelle Théo: Ok. Mindjárt ki is rakom.
@Kelcsike: Igyekszem, köszi.

bander95 2010.08.12. 00:17:59

A Fable-t már régóta vártam már azt hittem el is dobtad az ötletet de most viszont megörültem!Tehát én is azt mondom, hogy sok sikert!
süti beállítások módosítása