RSS

Episodes from Liberty City

írta: argo001 ; 2010.07.31. 19:03

Az elmúlt napokban próbáltam ki a GTA4 kiegészítőjét, amely két játékot foglal magában: a The Lost and Damned-et, és a The Ballad of Gay Tonit, és úgy gondolom, csak ajánlani tudom. Bár a technikai oldala a játéknak nem túl kielégítő (nem feltétlen a magas gépigény a legfőbb probléma, hanem az, hogy a játék egyes kártyákon - főleg HD4xxx és 5xxx Radeonokon - borzalmas hibákat produkál). Radeon tulajdonosok számára van egy megoldásom, hogy lehet orvosolni a legtöbb problémát: a Catalyst 9.8-ast ajánlom ehhez a játékhoz, az újabb Catalystokkal nekem 2 másodpercenként fagyott a játék.

Két új főhőst kapunk, a város azonban megmaradt. A sztoriban fogunk találkozni ismerős szereplőkkel (én a TLaD és a TBoGT elején találkoztam már Nico Bellic-kel is - ugye ő a GTA4 főszereplője). Új fegyverek, ejtőernyő, néhány új szórakozási lehetőség kapott helyet. Ajánlom!

1 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr492189776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crash 2010.08.08. 23:39:24

hát én lemaradtam, mert még a gtaiv-et se vittem végig :D
(174. madárnál tartok, de többé nem fog érdekelni a 100%, mert már beleuntam)
süti beállítások módosítása