RSS

Vihar után(i csend)

írta: argo001 ; 2010.06.25. 19:01

Azt hiszem, ez a frappáns kis cím kiválóan leírja az előző hetemet. A várost, ahol lakom, hét elején gyakorlatilag lesöpörte egy brutális nagy vihar, bitang nagy jégesővel kísérve. Az én számítógépem egy ablak alatt található, ami a jégeső "áldásos munkájának" köszönhetően betörött. Szerencsére sikerült kimentenem a gépet, azonban a helyreállítási munkák miatt nem tudtam egész egyszerűen gép elé ülni, és videót szerkeszteni, nemhogy netezni... Így természetesen az elmúlt időszakban nem haladtam semmivel, bevallom, de nagyon sajnálom, mert ez abszolút nem a lustaságomon múlott, önhibámon kívül történt. A vihar miatt sajnos nem tudtam szolgálatban állni. És hogy Mitchet is védjem egy picit, ugyanabban a városban lakunk, szóval nála valószínűleg ugyanez fordult elő.

Szégyellem magam, mert ezen a héten már tudtam volna videót készíteni, de bejött egy ilyen, és még értesíteni se tudtalak titeket. No, mindegy, a jövő héten BIZTOSAN elkészítem a videót, ha esik, ha fúj. Utána pedig jön a nyári videódömping, az érettségit sikeresen túlélve kezdjük meg a videószórást, amiből remélem Mitch is kiveszi a részét, mert az én inaktivitásomat már csak az övé múlja felül... :)

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr582110123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása