RSS

Próba cseresznye 2.rész:Trackmania Nations

írta: Mitch03 ; 2010.02.14. 12:19

2005 nyarán kezdődött minden… Egy számomra akkor nehéz időszak vége látszott lezárulni. Testvérem, hogy segítsen nekem átlépni a szörnyű dolgokon egy ingyenesen leszedhető játékot mutatott meg nekem. A neve: Trackmania Nations. Amint telepítés után elindítottuk, végleg rabul ejtett.

A játék felépítése,rendszere:

Először egy kedves kis menüre számítana az ember, mikor elindít egy játékot, de itt mégsem ezzel találtam szemben magam. Itt regisztrálni kell??? Néztem is bambán-előzetes tájékozódás nélkül-hogy mégis mibe is cseppentem. Szerencsére időben észbe kaptam, hogy nation, akkor országok közötti versenyről lesz szó. Így is lett. Gyors regisztráció után, már a csodás menüben találtam magam. Színvonalas, áttekinthető és remek zene, ami nekem különösen bejött és bejön a mai napig is.

Játékmenet:

Ez az a pont, ahol egy interneten keresztül játék nyerhet, vagy veszíthet. A TMN nyert. A pályák sokszínűsége izgalmas versenyekkel jutalmazta meg a játékosokat. Jómagam is 15pályát alkottam, több hurokkal-ami kedvenc elemem-és brutális visszafordítókkal. Ami a játékot talán izgalmasabbá tehetné, ha az autók tudnának egymással ütközni. A játék tényleges menete a körpályák és a szakaszokat teljesítő módokban merül ki. Vannak több körös-akár 7-8-pályák is. Ezek elég izgalmasak tudtak lenni. NA versenyek közben szerverektől és országoktól függően meglepően kellemes zene szól, mint ezt már előzően megfogalmaztam. Ami a legmulatságosabb volt, az a polka és a görög zenék változatos világa volt.

Az autók világa:

A tuning a TMN világát is viszonylag hamar elérte. A játékban ugyanis a mai napig más és más skinekkel ellátott autókkal találkozhatunk a versenyek során. Én is jelenleg egy saját tervezésű autóval tolom. Az eredeti autók viszont a regisztrált ország zászlójának színéből és motívumaiból állnak össze. Ezekből a legjobban sikerültek: Magyarország, USA, Nepál, Japán és Kína.

Összefoglalás:

Közel 5éves pályafutásom alatt rengeteg pontot gyűjtöttem kedves kis országom számára, mely a mai napon a világranglista 3. helyén áll! A több, mint 4 milliós regisztrálók száma azt mutatja, hogy tényleg érdemes egy kis időt szánni a játékra és picit elmerülni benne.

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr741756947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása