RSS

Best PC Games Sorozat: Pure Pinball

írta: argo001 ; 2009.11.27. 20:00

A 2. évad utolsó játékbemutató videója, ahogy ígértem, egy nem mindennapi játékkal kapcsolatban. Sajnos a videóban eléggé látszik, hogy nem igazán megy a flipper (ez van, sosem volt túlságosan sok türelmem), valamint volt egy kis problémám a videó elmentésénél (ki hinné???), de remélem, ez nem rontott (sokat) magán a videón.

Soundtrack: Aha - Take on me, Molotov - Chinga tu madre

Szerk.: Láttátok a Szökés záró epizódját (az egész estéset)? Én már az angol premiernél megnéztem az összes részt, de szolidaritásból ezt tartogattam a magyar megjelenésig, és... hát nem csalódtam. Eléggé ütős lett a vége. Jó kis sorozat volt, az biztos!

8 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr311557081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FullMoonDog (Pisti) 2009.11.28. 10:29:16

A katonás mese nekem bejött!

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2009.11.28. 21:26:21

igen...de szegény...szegény :'( Buba meghalt :D
nagyon jó videó lett :D

[R]-a-m-p-a-g-[E] · http://www.wallbangrampage.blog.hu 2009.11.29. 07:42:35

én már a bemutatódat láttam hamarabb mielőtt ide kiraktad rá kattintottam az eddigi videóidra és ott már ki volt rakva:D:DEzt tegnap előtt néztem:D

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2009.12.03. 19:28:34

mondjuk én se vagyok nagy flipper-es de kipróbáltam én is, és mitne mondja nagyon jó. (sokkal mint ami a winfos gépeken van) :D

Crash 2009.12.03. 20:01:31

A sógorom is egy olyan cégnél dolgozik, ami gyakran gyárt(ott?) flipperes játékokat.
DS-re, xbox360-ra, meg asszem ps3-ra is - letölthető tartalomként.

Az egy másik cég, viszont ez (PuraPinball) egyszer hozzájárult az egyik játékához.
(Asztalokat tervezett/készített neki)

Fejlődik, mert már van valósághűbb motorja (színválasztékosabb, mint a mai 2008/09 -esek nagy része) és saját 3d monition berendezése, kamerákkal körbevéve, ahol az olyan testi fizikákat lehet elkészíteni, hogy pl ugrásnál miként hajlik a térdhajlat, kéz, nyúlás stb) (ez esetben valamilyen strandi teniszlabda)

Egyébként nekem is az az őszinte javaslatom, hogy válts Sony 9-re, én is azt használom, úgy tűnik a használata könnyebb, mint az előzőé. Sokkal kifinomultabb, úgy rakosgathatod a hang videó képsorokat egymás hegyére-hátára a rengeteg szabad sávban, ahogy akarod, és nem 0.15mp a minimális szerkesztési limit, hanem 1/25 (azaz 25fps-ig szerkesztheted, vághatsz ki stb :) )

Ha annyit akarsz kihozni belőle, amennyit a wmm tud, akkor nem kell külön "megtanulni", mert minden ott van a szemed előtt, az egérrel a képsorokat összevissza huzigálhatod, mintha szöveget szerkesztenél. és a hangsáv alatta van.
Később elég rájönni, hogy mi másért érdemes, mert előbb utóbb úgyis használni fogod azokat is :)

Sajtos001 · http://sajt-games.blog.hu/ 2009.12.04. 20:05:17

sony vegas pro 9 sokkal jobb mint a wmm. csak ajánlani tudom. jobb minőség többet tud, de azért egy kis minimális angol kell hozzá. (bár szerintem neked ebben nincs hiányod)
süti beállítások módosítása