RSS

Élő adás a Best PC Games-en (is)

írta: argo001 ; 2009.10.01. 18:48

RockerLalee-val (aki nem ismerné, a Juniorok oldal egyik adminja, és neki is van egy játékbemutató sorozata) még előző héten beszéltem arról, hogy mi lenne, ha összehoznánk egy olyan élő adást, amelyben beszélgetnénk korunk játékairól, a videózásról, a blogok jövőjéről, meg mindenről, ami eszünkbe jut. Lassacskán a szükséges dolgokat is működésre bírjuk, szóval nem elképzelhetetlen egy októberi adás. Sőt! Ha sikerül beszervezni egy bizonyos harmadik embert, az nem kis dolog lenne! Vele még először meg kell ezeket beszélnünk, aztán ha beleegyezik, úgy alakítjuk az időpontot, hogy neki is jó legyen (én mindenképp hétvégén szeretném megejteni ezt a kis akármit).

Más: felpörgött ez a Kérdezz-felelekes dolog, nagyon nagy szám mostanában csinálni egy ilyen videót. Közkívánatra én is összedobhatok egyet, de csak akkor, ha Titeket is érdekel a dolog, meg úgy egyáltalán összejön-e egy videóra való kérdéscsokor. Én nem tartom túlságosan értelmes dolognak, de mindent az olvasókért, ugyebár...

9 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr171421264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vancsi2 2009.10.01. 19:01:04

Hát Argo én megnézném de az a baj hogy alig van nézetséged valahogy kampányolnod kénye mert te is profi vagy

argo001 2009.10.01. 19:18:39

@Vancsi2: A Juniorokra állandóan kikerülnek a videóim, sajnos ennél többet nem tudok tenni.
Illetve, ha létrejön az a live adás, az azt hiszem elég promó lenne nekem (is).

argo001 2009.10.01. 19:22:26

Esetleg ha ti is vinnétek a blog hírét, az jól esne. :D

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2009.10.02. 22:24:50

De ha : mondjuk írnál Borsesznak ő rendes jófej bisztos segítene meg ki írna
de ha : mondjuk irnál Laleenak
vagy : Sheinek vagy Otinak vagy: Kull92-nek
vagy : Blackhók (nem jut eszembe hogy kell írni) Ő mind jók és nézettek és szerintem

argo001 2009.10.02. 23:08:33

Mégis mit írnék nekik? :) Lalee-val meg Othalával jóban vagyok, aztán a nézettség meg nem azon múlik szerintem, hogy kiraknak-e a linkhez (mellesleg szerepelek a linkek között...).
Na de majd az élő adás! :D

hungamerz · http://hungamerz.blog.hu 2009.10.05. 14:31:17

Hy! Én benne lennék 3.-nak! ;) :D:D:D

ÜDV!
HUNGAMERZ

küldjél már el létszives a videó tesztjeidet hogy ki tudjam rakni a livestream.com/hungamerz-ra!! :D ösz

hungamerz@citromail.hu

haveeer 2009.10.26. 17:53:55

Szevasz @argo001: Én beállnék 3.knak! Nagyon tetszenek a videóid és Lalee-t is nagyon tisztelem és megtisztelnétek azzal h én lehessek a 3 akkor nagyon megköszöném!
Itt az e-mail címem h tudjunk beszélni erről a dologról:

haverteamlaja@citromail.hu

argo001 2009.10.26. 19:38:16

@Laja (HT): Igazság szerint már megvan a 3. személy, csak most nem tudunk egyeztetni, mert Lalee-nak jelen pillanatban kisebb gondja is nagyobb ennél, nekem a net rettenetes (a következő videómat hogy fogom feltölteni, na azt se tudom...), úgyhogy egy darabig áll ez a dolog. Viszont mindenképp egyeztetni fogok Lalee-val, és megemlítem azt is, hogy elég sok jelentkező van erre a dologra 3. "műsorvezetőnek", majd meglátjuk, mi lesz belőle. Ja, és örülök, hogy tetszenek a videóim! :)
süti beállítások módosítása