RSS

Tehát akkor: új videó?!

írta: argo001 ; 2009.08.29. 22:01

Átvágtam a Movie Makert. :) Úgy csináltam meg a videót, hogy kisebb részekre szabdaltam, és úgy kimentve, majd összeillesztve már nem volt semmi kifogása a mentés ellen. Kisebb hanghibák sajnos előfordulnak (az intro túl halk, a bevezető zene pedig utána picit hangos), de még mindig jobb, mint videó nélkül maradni. Szerintem ez lesz az eddigi legjobb videóm - sokszor mondtam már ezt, de úgy érzem, most egy olyan játékot teszteltem, amit a tenyeremnél is jobban ismerek, és nálam Magyarországon jobban nem hinném, hogy bárki ismerné. :)

Akkor nézzük a játékunkat! Az utalás az volt, hogy játsszatok TV-vel! Írtam is, hogy ne értsétek ezalatt a készüléket. Ez valójában rávezetés lett volna, hiszen ez tényleg nem a készülék, hanem a játék főszereplőjének monogramja.

A legközelebb Crash járt a megfejtéshez, nézzük, ő mit írt: "Vice City, Warcraft III, Hitman2, Stronghold Crusader, Heroes III, Age of Mythology

ezek nem tv-s játékok :/ "

Nagyon ügyesen az első évad intrójából szemezgetett, és jól tette, ugyanis én már akkor eldöntöttem, hogy ezt a csodát valamikor bemutatom. Közel jártál a megfejtéshez, ugyanis leírtad a játék nevét ebben a postban. De nem húzom tovább az időt, a játék... tudjátok mit, inkább megmutatom az egyik trailert, az úgyis hangulatosabb...

 

6 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr571347309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crash 2009.08.29. 23:39:58

Nem lehet, hogy memória alatt a hdd-t értette Movie Maker?

Egyébként én anno 100%-ra végigvittem ezt a játékot (nyilván nem kell elmagyarázni, hogy az miket takar :) )

Crash 2009.08.29. 23:51:25

Figy, akkor felteszek egy tesztkérdést (Ugyanis én is nagyon jól ismerem a játékot, micsoda véletlen)

- Van az a küldetés, ahol motorral kell a házakon ugrálni. Amikor a motorral bemész a liftbe, ott előfordulhat egy glitch/bug. Mi az?

- Van egy tábla, (talán a nyomdához közel?) amin van egy szép felirat, de pár vandál pirossal áthúzta, és átírta? Tudod, mi az?

- (ezt biztos tudod ;) )
Mi van a híradós helikopter közelében lévő titkos szobában? 'Happy ...'

argo001 2009.08.30. 09:06:29

Biztos nem a hdd-t értette, sok a szabad hely.
Vizsgáztatni akarsz??? :D
1. Konkrétan nem tudom, melyik bugra gondolsz, hál' istennek abban a küldetésben még sosem fordult elő. De ha tippelnem kéne, akkor azt mondanám, hogy Flinstones-szerűen Tommy elkezd sétálni a motorral. Ilyen bugot már láttam, no nem konkrétan abban a küldetésben. Más sajnos nem jut az eszembe. :S
2. Lifes a beach, I és T betűk a megfelelő helyre rakva.... :)
3. Happy Easter!

2009.08.30. 11:59:22

ha nem gond nekem is van egy(2) kérdésem melyik film alapján készült a játék
ja és még egy kérdés melyik easter egg kapcsolódik hozzá.

argo001 2009.08.30. 12:30:59

Valami nehezet!!!
Sebhelyesarcú, az easter egg pedig az egyik Ocean Beach-i házban található, a rosszul sikerült üzlet nyomaival együtt: vér, vér, vér, láncfűrész..., sőt ott van a kokóval megpakolt bőrönd is.
De ha ezeket mind kivesézzük, mi marad a videókra? :D

Crash 2009.08.30. 17:42:54

Nna4
(Most értem géphez, mindjárt nézem is a videót)
De még válaszolok.

"- Van az a küldetés, ahol motorral kell a házakon ugrálni. Amikor a motorral bemész a liftbe, ott előfordulhat egy glitch/bug. Mi az?"

Velem már többször is előfordult. A lift előtt Tommy szépen begurul, és a két ember meg csak áll, és egy biztonsági kamera felvételét láthatjuk, majd mikor megérkezik, Tommy kitolat...
Ez van NORMÁLIS esetben.

Viszont volt olyan, hogy mikor Tommy begurult a liftbe, és nem találta meg a féket :D Azt láttad, hogy nekiment a falnak, majd a 'biztonsági felvételen' ott gurul körbe-körbe, fel a falra, vissza, és többször is elüti a 2 civilt, majd meg is öli őket (a motorral) Azt hiszem a végén megpróbál tolatni, de mikor nem sikerül, akkor hirtelen kint találja magát.

Ez már másnál is előfordult, azért kérdeztem :)
süti beállítások módosítása