RSS

Best PC Games Sorozat: Sims

írta: argo001 ; 2009.08.22. 12:06

Soundtrack: Barátok közt főcímdal, Flo Rida - Right Round

Az "ellenségből" lett "barát". A kezdetek kezdetén haragudtam a játékra, mert nem feküdt nekem az a fajta stílus, amit a Sims képvisel. Minden hibájával együtt azonban el kell ismerni: egy nagyon jó játékról van szó, ami elsősorban azoknak ajánlott, akiknek nincs annyi idejük egy-egy játékra, viszont fél órákra remekül kikapcsolódhatnak ezzel a cuccal.

Említettem, hogy igen sikeres lett a játék. Hogy miért gondolom így, azt majd egy későbbi bejegyzésemben részletezem.

7 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr351330497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Crash 2009.08.22. 17:27:00

A jó öreg Sims =)

Annyit tudnék dumálni róla..

Én úgy csináltam meg az egészet, hogy létrehoztam a saját családom neveit. Pontosabban apámét, aztán megcsináltam a saját házasságukat, hogy teljes legyen az egész (a másik telekről űtköltözött) :D
Ilyen kémiai munkát adtam nekik, és tudod, vannak azok a "csíkok", hogy hol tartassz a munkában. na nekem onnan már csak 2 hiányzik, és most kb 97000 szimóleonom van. Persze mindenből a legdrágább van meg, csak már nem tudom fejleszteni a dolgokat, úgyhogy az a tervem, hogy ha felviszem a munkát a max-ra, akkor átköltözünk abba a luxusvillába, ami ott van fönt, és ott lesz gyerek is.
Ez egy nagyon jó tanács, iszonyat sok idő elment már vele, de az unokatesóm tudott újat mutatni nekem is, előszöris egyszerűbb, hogy ha a 1,2,3 billentyűkkel gyorsítgatod az időt, nem egérrel, mert akkor gyorsabban átugorhatod a dolgokat, (amikor az ember már a 100. napot játsza, nem olyan fontos megnézni, hogy hogyan ül le a wc-re) de a lényeg, hogy kisbabánál engem akkoriban állandóan az őrület kergetett. Nem tudtam mit csinálni vele, mert nem hagyott nyugton, azt az unokatesóm lazán felnevelte. Az a titka, hogy ha bőg, mindig 1* végig kell mennia listán, (kaja,játék,szundi) majd, ha folytatja, még egyszer szundi, aztán abbahagyja. Mindig ebben a sorrendben kell csinálni.

Ami engem nagyon idegesít a játékban, hogy az álláshoz már rengeteg kritériumot letettem, maxon van már a kreativitás és a logika is, a mechanika is. De mindig több barát kell. Előszőr könnyű, kell 2-3 barát, de amikor a francba is... 15 HÜLYÉT KELL ÖSSZEGYŰJTENI, az már rohadt unalmas. Végre összehoztál + 2-t, és a többit is visszahoztad a béka segge alól, erre mikor előléptetnek, még több kell, már egész Sim City velem van.. ez már cigányszimulátor is egyben :)
Olyan, hogy mire összejössz a 15-ikkel, az első már hisztizik, hogy többé nem a barátod, pedig anno 100-ra felvitted, hát rohadjon meg :D Úgy ésszerű, ha velük hivatod át magad, akkor legalább nem a te igényed fogy.

Az építéstechnika tényleg jó, az unokatesóm megépítette a saját házát, megkérdezte a nővérét, és egyből rávágta. Egy házterv alapján meg lehetne építeni a Sim beli modelljét :)

A MI is nagyon érdekes. Az ember logikája iszonyat nagy, igazi zseni, de annyi iq-ja nincs, hogy NE robbantsa fel azt a kurva gáztűzhelyt :D

Egyébként nem kötelező munkát keresni, veszel egy festállványt, jól megtanulsz festeni, és 166-ot kapsz minden egyes képért, 2-es családban 2 állvánnyal simán összejön a napi 1000-es, ráadásul még az energy-t se szívja úgy le.

Veled történt már olyan, hogy jött a betörő, és elfelejtettél riasztót feltenni? Mire felkelnél telefonálni, (a hülye persze elnyafogja az időt, hogy fel kellett kelnie) addigra a betörő már Kínában van.
Nagyon egyszerű és vicces a megoldás. Tudod, ha az egérmutatót ráviszed egy másik Simre, akkor az belassul, lassabban sétál és mindent lassan csinál. Mikor elmentetted, utasítod azemberkét hogy telefonáljon, majd rámész a betörőre, s még a tv-ig se jut el, úgy már bőven van idő ;)

Lenne egy kérdésem. Az eéső évadban az intro egyik képe a Hitman2.. Te ismered a Hitman-t? Mi a benyomásod róla? Ha kérdésed lenne, megtalálsz a blogomon (nevem mellett) :)

argo001 2009.08.22. 17:40:23

Te aztán nem apróztad el... :) Én a Simsben egyszerűen játszottam: elvállaltam egy újságírói munkát, azt kész. Nem úszkáltam sohasem a pénzben, de végülis a házam megvolt, azt kész.
A riasztó nálam minden háznál alapfelszereltség. A Simek egyébként képesek odakozmálni, ha jó kis konyhatűzről van szó, ezért oda is fel szoktam szerelni a riasztót, ha valami gáz lenne...

A Hitmant jó játéknak tartom, be is mutatnám egyébként, de iszonyatosan béna vagyok benne, sajnos. Mindegy, egyszer csak belejövök.

Huya 2009.08.22. 18:46:17

Gratulálok Argo nagyon jó lett a vidi ;)

Crash 2009.08.22. 18:50:43

@argo001:

Csak a biztonság kedvéért, ha Hitman-ből készítesz bemutatót, valamit fontos tudni.
A játék lényege mindig az, hogy senki ne vegyen észre, vagy ne lepleződjön le az álca, ne ölj meg senkit a célszemélyen kívül, mert egy profi is úgy csinálja. Feltűnés nélkül egyszerűen csak a célpont halála a feladat, a civileket, őröket max elkábítani illik (azt is hátulról nem úgy, hogy előtte le akar lőni ;)).
Ott van pl a Hitman 3-ban a Budapestes pálya, láttam már olyat, hogy odament a bejárathoz a gyerek..

"Láthatnám az igazolványát uram?"
.. 'BLAM BLAM BLAM BLAM'
"FEGYVERE VAN!!!!"
"SEGÍTSÉÉG, VALAKI SEGÍTSÉG!!"

És a végén, rengsorolás, tömeggyilkos!

Na EZEKre nem szabad hasonlítani :D

A H2-nek benne van a nevében, hogy Silent Assasin, épp ezért, mert a legjobb rangsorolás, az a Silent Assasin (magyarul nesztelen orgyilkos) Na erre kell hajtani, ha nem szúrod el, és feltűnés nélkül végzed el a munkát, megkapod ezt a minősítést, és kapsz egy bónusz fegyvert (játékfüggő, a H2-ben néhány fegyvert,a H3-ban, pályánként 1-1, a Blood Money-ban meg pénzbónusz)

Ha felmész a youtube-ra rengeteg videót lehet találni, hogy xy pálya Silent Assasin minősítés.. Professional nehézség :)

Pfff, Hitman-ről is annyit tudnék ide morzsolni, hogy nem férne a komment limitbe :)

Én mostanában hobbi szinten a Hitman Blood Moneyban szoktam úgy játszani, hogy speedrun formában az emberek háta mögött nyírom ki az emberkét, saját ruhában hülyét csinálok az őrökből, hogy nem látnak a szemüktől.. Ezt nehéz elmagyarázni, a HitmanBM-ben a mesterséges intelligencia valami fenomenális :D
Berohansz egy tiltott területre, az őr utánad rohan, és figyelmeztet, ekkor te a háta mögé futsz, előveszed a pisztolyt, elkapod és kiütöd.. és nem szemtanú :/

És futás közben mondjuk odarohansz az őr bal széléhez, az balra megfordul, erre a másik oldalon átfutsz és folytatod az utat, erre mondják, hogy 'better, than 47'
A Youtube-on külön sláger, ahogy így nyomják.
www.youtube.com/taishon3946
www.youtube.com/hitgod47
ezek a kedvenceim

A Hitman 2-ben is lehet így 'gyors'-azni, de az más, ott bonyolultabb. Egy olcsó trükk, ha nyomva tartod a shiftet, és nyomogatod a w-t, akkor az emberke se nem sétál, se nem fut, hanem csúszik két lábon, olyan gyorsan, mintha futna, de az MI ezt sétának veszi be, és nem kell azzól félni, hogy könnyebben lebuksz futás miatt.

A Hitman azért jó, mert a fejlesztőcsapat jó. Egyszerűen az IO Interactive zseniális. Mindig szinte a maxot kihozzák a motorból. A Blood Money grafikája máig durva, és mégse kell több magos processzor, nvidia7600 és intelp4 3.00ghz bőven elég ahhoz, hogy maxon akadás nélkül fusson.
Van más játékuk is, pl a Kane & Lynch, azt is érdemes kipróbálni (én speciel végigvittem, nem csalódtam)
A zenék is nagyon odaillőek, Jesper Kyd ügye, a zseni, azóta az Assasin's Creed-nek is komponált :)

Gondolom azért tudtad, hogy a Hitman-ben lopakodni kell, nem lövöldözni, csak a biztonság kedvéért írtam.
Tudod, én voltam olyan szerencsétlen, hogy láttam ezt a videót :(
rosszpcjunior.blog.hu/2009/03/03/reggae_film_studio_hitman2_silent_assasin
Nem akarom ecsetelni, hogy mi nem tetszett benne, mert akkor ki kéne hagynom egy alvást.

Crash 2009.08.22. 18:53:03

Ja most látom, hogy már nincs is fent a videó. Mindegy, annál jobb. Sok szerencsét a karrier éledezéséhez.

argo001 2009.08.22. 19:13:48

Tudom, hogy mi a Hitman lényege, de nekem nagyon nehéz profi bérgyilkosként végigmenni a pályákon.
Viszont a 2. részben az első pálya az szerintem minden idők egyik leghangulatosabb, legdesignosabb pályája, szerintem!
Huya: Örülök, hogy tetszik!

Crash 2009.08.22. 20:10:18

@argo001:
Vittorio kiszabadítása. Én majdnem az összes pálya megalkotásával meg voltam elégedve. Vicces, hogy amíg az 1 állandóan kihalt, kevés az utcai járókelő, (Budapesten is :o) addig a 3-ban (ahol majdnem az összes pálya ugyanaz, ugyebár ott van amikor visszahallucinálja a régebbi küldetéseit) viszont ott mindegyik sokkal horrorisztikusan morbidabb :)

A designos pályákról nekem leginkább a Blood Money-ban a 'You Better Be Watch Out' és a Las Vegas-os pálya jut eszembe. De nagyon (nagyon!) hangulatos a 'New Life' is (max grafikán pláne) és a matrózos is nagyon el lett találva, szinte teljesen beleéli magát az ember.

Hogy én milyen profin játszom a Hitman-nel?
:)

www.youtube.com/watch?v=jSgSAvEb9gA&feature=channel_page

(én videóm, grafika nagyon lent, valamiért akkor nagyon belaggoltatott az xfire, valamint hangot se vett fel :P)

Azért csináltam ilyen hülyén, hogy felcsalogattam a lépcsőre, mert akkor, ha meglát a hullával együtt egy őr, elkezd rám lőni, de nemlesz szemtanú, hisz nem csináltam semmit, nem számolja a statisztika sem, az a jó az egészben, hogy nem én ölöm meg, hanem az fbi őr őt találja el helyettem, így a statisztika azt sem számolja, így a pálya végén mindent 0-nak mutat a statisztika (baleset:0, lőf.nélküligyilkosság: 0 stb) (cseles mi? Ezt Hitgod47-től tanultam)
Az meg, hogy lőnek rám miközben kirohanok, az se zavarjon, ahogy írtam, a Hitman BM más elven alapul, mint az eddigiek, nem számítja.

Na ezt utánozd le ;)
süti beállítások módosítása