RSS

CoD 2 és Far Cry első látásra

írta: argo001 ; 2009.08.13. 15:59

A Call of Duty 2 egy remek játék, talán a leghangulatosabb II. világháborús FPS, amivel valaha játszottam (a Call of Duty 5 mellett). Ami nekem feltűnt, az a szép grafika (2005-ös a játék), és a jól eltalált pályák. Mind az orosz, mind pedig a brit kampány pályái nagyon hangulatosak. A küldetésekről... nos, majd egy Call of Duty 2 videóban beszélek erről.

A Far Crynál már a menüben leesett az állam. Aztán persze a játékban is. Mai szemmel nézve is szépnek mondható a grafika, de ha azt vesszük, hogy egy 2004-es játékról van szó... hát az eszem megáll! Az egész dzsungel kidolgozottsága remek (már amennyit eddig láttam belőle), a hangok is jók, a küldetésekről annyira még nem tudok beszámolni, de szerintem azokkal sem lesz különösebb gond.

Két remek választás, nem bántam meg!

4 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr681307267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sarg3 2009.08.19. 09:24:02

CoD szériából szerintem a négyes a legjobb,de az MW2-től is sokat várok.Igaz,egyik se II. világháborús..A 2-höz nem volt szerencsém,de az öt nekem is tetszett :)

argo001 2009.08.19. 14:59:14

Engem nem izgat annyira (még) a MW2.
Itt van nekem a 4-es, és 2-es rész, ami bőven kitart - főleg a multi miatt. :)

Crash 2009.08.21. 10:55:59

Jó ég, csak úgy, ennyi idő után feljöttem ide, nagy meglepetés volt, hogy nem a szokásos szöveget láttam magam előtt :)

Legalább most leírhatom, neked ilyen játék reklámozónak kellene lenned. Valahogy mindegyikre kedvet kap az ember a videók láttán, épp ez hiányzik a (majdnem) összes többi junioron. Itt most ilyenekre gondolok, hogy bemutatja a Splinter Cellt (egy kém szimulátor) úgy, hogy eleve a fél videó azzal egy, hogy bemutatja a menüt, hogy az optionsban hol van az irányítás beállítása... aztán rögtön úgy kezdi, hogy a támadó-t választja mrert ott a legtöbb lőszer és mindenkit lelő (a játék lényege az ellenkezője):P Ráadásul még bénázik is, mert meghal, újra betölti és semmi értelme az egésznek, még azon az 1 rohadt pályán se ment végig (ha bemutató lett volna, de valójában más nem is volt).. Ezek után igazi üdülő érzés megnézni ezeket a videókat ;)

Egyébként, én szigorúan kerülöm a Wow-ot, egyszerűen nem bírnék belekezdeni abba, aminek soha sincs vége, leragadnék örök életre.
Bár az én nagy favoritom a Hitman, azt nálam jobban nem ismerheti senki :)

A Far Cry-ról meg annyit, hogy azt hiszem a Game Trailer-en a top 10 legjobb grafikájú játékok közül a FC2 lett az első (a gta4 a 7-ik, a Crysis a 3.)

argo001 2009.08.21. 13:40:20

Nem is csodálkozom a listán. A GTA4 véleményem szerint már mediumon is "ütős", az összkép legalábbis mindenképp, el lehet képzelni, milyen a very high - reméljük, lesz vas is hozzá.
A Far Cry 2 meg a Crysis szereplése sem meglepetés - az érdekelne, hogy mi lett a második.

Örülök, hogy felüdülés nézegetni a blogot, ha minden jól megy, és sikerül egy épkézláb szinkront összehozni, nagyon üdítő videó következik!
süti beállítások módosítása