RSS

Újra itthon!

írta: argo001 ; 2009.08.11. 20:13

Szeged után Visegrád is a zsákba került. Jól megmasszírozták a hátam, ki is napoztam magam, úgyhogy elégedetten, boldogan ülök le a már megszokott klaviatúrám elé. A Call of Duty 2 és a Far Cry természetesen hamarosan felkerül a gépemre, és megnézem, mennyire jól döntöttem (az nem kérdés, hogy jól).

Egy kis segítséget kérnék Tőletek: a parlagfű-allergia borzalmas, van-e valakinek valamilyen jó tippje az allergia csökkentésére? Szedek én gyógyszert, orrcseppet, ami ideig-óráig okés, de szeretném elérni, hogy ne függjek ezektől...

3 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr511303536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cpt. Csaba 2009.08.12. 13:06:33

Parlagfű ellen?
2 megoldás:
1. ne lélegezz :D
2. valami claritine használt anyámnak 2 évig aztán nem, többet nem tok segíteni. Btw CoDot hol vetted? melyik boltba?

argo001 2009.08.12. 14:37:15

Claritine-t én is szedem.
A CoD-ot az 576-ban vettem, ott van még belőlük pár darab (a régiekből persze).

Friedrich von IQ Betyár (törölt) 2009.08.17. 09:19:49

Ismerek egy természetgyógyászt Budapesten, aki nagyon jól érti a dolgát. Nekem régen a könyökhajlatomban voltak kiütéseim, állandóan viszketett. Elmentem ehhez a dokihoz és teljesen meggyógyította. Először furcsa amit csinál, de tényleg használ. Ha szeretnél többet tudni, vegyél fel msn-re. Eomerr@citromail.hu. Többet azért nem írok, mert van aki nem hisz ebben, akkor meg minek?
süti beállítások módosítása