RSS

Kis változás egy év után

írta: argo001 ; 2008.05.25. 17:22

Gyerekek, azt hiszem, ennyi volt.

Ezt én írtam, több mint 1 évvel ezelőtt (anno ebben a hírben, ne tévesszen meg senkit a post dátuma, ma 2009.07.30. van). Most pedig azt kell írnom: hiányzott ez az egész, az utóbbi időben. Úgy voltam vele, anno, hogy abbahagyom, de mostanáig kaptam leveleket azzal kapcsolatban, hogy egyszer nem lenne-e kedvem videót csinálni.

Egy merő határozatlanság ez az egész, ha úgy vesszük, most kezdem harmadjára a blogot. Az nagy hiba volt a részemről, hogy túlságosan nagy figyelmet szenteltem arra, mit csinál a publikum. Tulajdonképpen azért hagytam abba, mert a videók nézettsége béka feneke alatt volt. De legalább annak a pár embernek fogom csinálni, akik eddig is megnézték a videóimat, mert ők még - hangsúlyozom, több mint 1 év elteltével is - igényt tartanak a videóimra.

A videóim minősítésébe most nem mennék bele, és a rengeteg ígéretet is mellőzném, maximum annyit tudok megfogadni, hogy ha az eddigi videóim tetszettek, akkor az ezutániak legalább kétszer ennyire fognak. Én ennek érdekében igyekszem mindent elkövetni. A videók megjelenésének sűrűségét sem tudom konkrétan megszabni. Igyekszem, de 1) jó munkához idő kell 2) én meg nem fosom az időt. Havi 1-2 videót (inkább 1) talán tudok teljesíteni, viszont azokat megpróbálom minőségire.

Anno ott hagytuk abba, hogy Sim City 4 videó folytatása. Na, akkor folytatjuk is innentől, a videó már készülget. Ki is fogom rakni, valószínűleg már a hétvégén, mivel a jövő héten nyaralás vár rám. A jól bevált számítógépemet sajnos hanyagolnom kell 7 napig, de notebook lesz a közelben, és net is, szóval igyekszem bejegyzéseket írni. Amit tudni kell erről az 1 évről, amíg szüneteltem: először is lett két új kedvenc játékom, a World of Warcraft, és a Call of Duty 4 személyében. A rossz játékok gyűjtését most mellőzöm (akik közelebbről ismernek, tudják, hogy van egy ilyen szokásom - a Rossz PC Játékok Sorozat szereplőit betegesen gyűjtöttem egy időben).

Arra gondoltam, hogy felesleges a blogon 2000-2002 időszakára koncentrálni. Nyilván ez előtt, és ez után is voltak/vannak/lesznek jó játékok. Úgyhogy szívesen foglalkozom jó játékokkal, legyenek akárhány évesek.

3 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr55486854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friedrich von IQ Betyár (törölt) 2009.08.02. 12:45:49

Nagyon örülök, hogy visszatértél. Nagy kedvencem vagy, a te inspirációdra vettem meg a Prince Of Persiát. Én is egy ilyen, ehhez hasonló sorozatot készítek, úgyhogy számomra te vagy a mester, a te videóidból próbálok tanulni.

argo001 2009.08.02. 19:24:18

Örülök, hogy örülsz. Viszont igyekszem mostmár tényleg bemutatókat készíteni, az eddigi videók néha-néha walkthroughra sikeredtek.

FeEnOoCcHiZ 2009.08.12. 12:39:29

én örülök h fojtatja sztem non jók a videóid (Y) csak így tovább
süti beállítások módosítása