RSS

Oblivion

írta: argo001 ; 2008.05.12. 14:14

Rengeteg szerepjátékkal játszottam már, voltak rosszak, és voltak nagyon jók is. Az egyik legjobb szerepjáték, ami több ideig terpeszkedett gépemen, az az Oblivion. Eszméletlenül hangulatos, hatalmas, bejárható világgal, milliónyi lehetőséggel, kitűnő grafikával, és hatszázhatvanötezer moddal. Mindenkinek ajánlom, aki csak egy kicsit is szereti a szerepjátékokat.

Elég sokat gondolkoztam rajta, hogy tegyem fel újra, és ha megtalálom a DVD-jét, fel fogom telepíteni újra, azt hiszem! :) Aztán majd folytatom tevékenységemet (tolvajok céhének élén állok, illetve kipörgettem a főküldetéseket, de azt hiszem, megannyi dungeon, mellékküldetés, és felvehető tárgy csak rám vár...)!

1 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr54464994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scat 2008.05.12. 23:27:21

Én eddig csak kettő szerepjátékkal játszottam.
Az egyik hihetetlenül borzasztó volt. A másik pedig a Witcher. Na az pedig elképesztően jó. Igaz, két hónapig tartott mire végig vittem, de eszméletlenül el lett találva az egész játéknak az univerzuma. Az Oblivionnal pedig még sosem játszottam (bár ezt már a felsorolás után ki lehetett találni :))
süti beállítások módosítása