RSS

Társszerkesztőt keres a Best PC Games!

írta: argo001 ; 2008.05.10. 18:50

Ha úgy gondolod, hogy értesz a játékokhoz, választékosan fogalmazol, tudsz videókat készíteni, van egy profi mikrofonod, és szeretnéd tehetségedet másoknak is megmutatni, ne habozz, jelentkezz!

Sorozatunk társszerkesztőt keres! Aki szívesen vállalná azt, hogy 2003 környéki jó (vagy a legjobb) játékokról videót készít, az jelentkezzen!

Ehhez mit is kell tenned? Csupán csak annyit, hogy egy általad kiválasztott jó játékról (ami lehet bármilyen idős, de előnyösebb, ha 2003 körüli) videót készítesz (hasonlót, mint amilyet én szoktam). Ha ezzel megvagy, töltsd fel a YouTube-ra (www.youtube.com). Ezután a videó linkjét küldd el ezen hír kommentjei közé, én (és a youtube-os nézősereg) majd meghozom/meghozza a döntést.

Ha egyet kérhetek: az eddig bemutatott játékokról (GTA3, Need for Speed: Underground, Prince of Persia: Sands of Time, F1 Challenge, Sim City 4), és a GTA Vice City-ről (igen, tervezem) lehetőleg NE készítsetek videót.

A határidő: 2008. június 20.

Sok szerencsét mindenkinek!

Ez az a bizonyos B-terv. Írtam korábban, hogy "minden a következő videótól függ". Nos, én nem csak a videók minőségére gondoltam, hanem a látogatottságra is. Ezek a számok pedig nem túl biztatóak. Sajnos az oldal látogatottsága eléggé alacsony (bár egy-egy új videó napján azért felkúszik valamennyire, de tartósan kéne azt a szintet tartani), ez pedig borzasztóan elveheti egy magamfajta videókészítőnek a kedvét. Abban a reményben tértem vissza, hogy nagyjából sikerül visszaszerezni a régi "látogatóbázist", meghát hiányzott is a blog. Sajnos, ha nem akad elég jelentkező, illetve nem találok megfelelő szerkesztőt, akkor sajnos be kell, hogy zárjam a blogot (megint). Ezt úgy is felfoghatjuk, hogy a "visszavonulásomat" készíti elő. Újrakezdtem, mert sok időm volt, viszont jövőre tizedennyi időm nem lesz.
Ha sikerülne társszerkesztőt találnom, akkor természetesen maradnék, csak nem "videókészítő" formában, hanem főként cikkekkel készülnék az akkor bemutatott játékokkal kapcsolatban.

11 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr63462843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

normanix 2008.05.10. 22:49:25

ne legyél hüly nem a látogatottság a lényeg hanem hogy mennire kedvelnek téged és talán én vagyok az ember akit keresel csak nem tudom mivel hogy vegyek fel dolgokat

argo001 2008.05.10. 22:52:36

Fraps-szel lehet felvenni a videókat.

normanix 2008.05.11. 09:13:38

de ne add fel nagyon jók a videók szerinted mikor fred kezdte mennyien látták őt?

ddg 2008.05.11. 20:58:38

nehgoy újra abbahagyd:(

ddg 2008.05.11. 21:49:50

bocs az elgépelésért.

tesh 2008.05.12. 09:35:35

én lehet h megpróbálom

Dearon 2008.05.14. 16:44:12

nem is tudom, ha lessz időm akkor össze dobok egy jó kis videót :)

Dearon 2008.05.14. 21:02:59

a world of warcraft egy 2004-es játék, az még mehet? csak mert az lenne a nevezési videóm, de ha nem akkor meg battlefield 1942. (multiban természetesen)

argo001 2008.05.16. 16:13:20

Rátok van bízva. ;) Mindenesetre egy WoW videónak Razengan cimbora igencsak örülne.

gonda52 2008.05.21. 15:43:27

Ne merészeld abbahagyni vagy feltöröm a blogot és videókövetelő bejegyzéseket foigok írni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása