RSS

Sim(s) City 4

írta: argo001 ; 2008.05.09. 20:39

A Sim City 4 Deluxe csomag (mely tartalmazza az alapjátékot, és a Rush Hour kiegészítőt) jelen pillanatban 4000 Ft környékén mozog (láttam valahol kétezerért is). Aki egy sokáig tartó, élvezetes játékot keres, annak ezt a programot (is) ajánlanám. Kiváló szórakozás, nemcsak akkor, ha rossz az idő.

A Sim City-ért odáig vagyok, hihetetlenül élvezetes, addiktív játék. De valaki jogosan megkérdezte: Mi a helyzet a Sims-szel? Nekem nem nagyon jött be a cucc. Valahogy nem élveztem, hogy embereim maguk alá vizelnek, ha nem irányítom a WC-re őket, azt sem szerettem, ha állandóan beragadnak, mert jött valami hívatlan vendég, meg úgy az egész nem az én műfajom. Jobban szeretek vezetgetni egy városkát, mint egy embert. A Sims-ben egyedül azzal szórakoztam (és itt most picit morbid leszek, de megköveteli a történet), hogy embereimet befalaztam, vagy halálra úsztattam, és temetőkertet csináltam a házból...
Ettől függetlenül elismerem, hogy a játék jó, csak nekem nem jön be, mint játék (valószínűleg ez a csomag sokkal inkább a lányokat célozza meg - unatkozó titkárnőket, idejét pazarló takarítónőket, általános iskolás, pillangós hajcsatos kislányokat stb... szerintem). Csak a félreértések elkerülése végett: nem valószínű, hogy bemutatom.

Az új videót - bevallom őszintén - még el se kezdtem. Túl fáradt vagyok, meg leköt a "második" számítógépem problémája - elsősorban azt rendezném. Még csak kilencedike van, mégis ígérem, egy hét múlva nekiesek, aztán május végére kész is leszek vele (ha minden jól megy).

1 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr40461859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Razengan 2008.05.10. 09:12:16

a sims nekem se jött be:D szerintem is a 10-13 év körüli hajcsatatos unatkozó kislányoknak való akiknek abszolút nem való pl a Quake 4:D(na az egy fasza játék még:D)
én azt csináltam abban az 1 órában amit játszottam vele h. befalaztam őket a konyhában és kb 10 perc múlva mindeggyik odasült a padlóraXD
süti beállítások módosítása