RSS

A mester

írta: argo001 ; 2008.05.01. 23:13

Íme, itt van az, ami nekem nem ment (illetve ment, csak a videóban nem :)).

Remélem, ez a videó segíteni fog a misszió teljesítésében.

Ígértem egy "Kisjátékok presents" poént a következő videómba, de ezt mégis inkább valamilyen "kérdezz-felelekkel" valósítanám meg, audioban, aztán majd ha egyszer azt is elkészítem (HA), akkor felrakom ide. Bár köze nem lesz a Top játékokhoz...

Megjelent a Grand Theft Auto 4, és állítólag annyira jó, hogy az valami über-mega-giga-terra-omegaaköbönszorozvapivel brutális. PC-s megjelenésről egyelőre még hír sincs, bár már pletykaszinten kering egy PC-s megjelenési dátum (nevezetesen 2008. november).

Más: szerintetek legyen új banner? Bár még nem sikerült megtalálnom azt a menüpontot, ahol a bannert tudom beállítani (tudom, tudom, én marha, de higgyétek el, öt percnél többet nem szántam rá :D), meg amúgyis nekem tetszik ez a "hagyományos" a maga egyszerű stílusával, de ha a nép szeretné, áldásomat adom egy új bannerre.

Eddig kb. 23 ezren nézték meg az összes videómat, ami nem rossz szám, azt tekintve, hogy nem vagyok túlsztárolva meg agyonreklámozva.

Egyik ismerősöm szintén próbálkozik a műfajjal, első videóját itt lehet meglesni:
https://youtube.com/watch?v=8ZvF2LST7J4

14 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr48450501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argo001 2008.05.01. 23:18:35

Még egy picit a GTA4-ről: azok is nagyon dicsérgetik a játékot, akiknek eddig nem jött be a GTA-sorozat! A játék sorra kapja a 10/10-es értékeléseket. A megjelenése után "első napos" eladási rekordokat döntött... ez aztán a debütálás!

tomshagy · http://www.gamecorner.eoldal.hu/ 2008.05.02. 09:29:01

persze már ez egy GTA kocka. és a forgalom is sokkal kissebb volt mint nálam. nekem még nem sikerült megcsinálni. szerintem jól nézne ki egy pofás banner az eddigi és ezutáni játékokból. megpróbálok összedobni eggyet és is csak neked.

tomshagy · http://www.gamecorner.eoldal.hu/ 2008.05.02. 14:11:08

argo! lécci mond már meg mi lesz a következő játék, vagy amit még be szeretnél mutatni mert még van kb. 2 képnek hely a banneren. privátba is irhatod.

argo001 2008.05.02. 14:20:53

Egy a lényeg: jó (sőt, best of), 2003 környéki játékokra gondolj. Többet nem árulhatok el! :)

argo001 2008.05.02. 15:34:42

Argo001@freemail.hu - de jelentkezhetsz MSN-en is (ugyanez).

argo001 2008.05.02. 20:14:05

Sokat haladtam a következő videó készítésében... már itt kopogtat.

Razengan 2008.05.02. 21:11:50

már bocs de nekem egyáltalán nem teszik ahogya többbi gta sem:D
csak vicc:D
bár a gta-k tényleg nem a kedvenceim,sztem az egész egy idióta hentelés némi mellékküldivel fűszerezve
ezzel lehet vitatkozni, nem monodm h. nem ewz a saját véleményem
am én nem fogok vele játszani az 100% ugyanis niccs rá időm a wow mellettXD
bár másra se nagyon van:)

ui. argo ezzel rá is jött h. kivagyokXD

argo001 2008.05.02. 21:41:12

Én viszont (ha megjelenik gépre) imádni fogom a GTA4-et (az összes többi résszel együtt).
süti beállítások módosítása