RSS

Medal of Honor: Allied Assault

írta: argo001 ; 2008.04.30. 22:06

Az előző kommentemben írtam, hogy elővettem egy méltatlanul porosodó játékot a polcomról.
Előző hétvégén feltelepítettem, és elkezdtem játszani vele... de emberek, amit kaptam... Ez a játék kegyetlenül jó! Addiktív, élvezetes, egyszerűen nem enged a szorításából, és nem érzed azt, hogy csak úgy lövöldözöl, hanem mindennek van valami értelme... A Medal of Honor: Allied Assault a jelenlegi kedvenc játékom, és a látottak alapján erős esélyes, hogy valamikor vendégeskedjen blogunkban (vigyázat, nem mondtam, hogy jönni fog, és ha jönne is, az sem holnap lenne).

Szóval imádom ezt a játékot, és bárkinek CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ajánlani tudom! Egyszerűen rohadtul élvezetes, le nem teszed egyhamar.

Utóirat: Bár már visszavonult, érdemes megtekinteni a www.gyurka.blog.hu weboldalt. Egyszerűen hihetetlen, kik vannak! Érdemes elolvasni a kisgyerek oltásait (Te mullo, te fúúúj vagy és a többi...). Nem egyszer könnyesre röhögtem magam a beszólásain. Mint mondtam, visszavonult. Nem mondom, hogy hiányzik, de mindig jó, ha van, aki kicsit feldobja az "unalmas netet".

Utóirat 2: "Te vagy a fó ellenség." Én ezt már nem bírom...

Utóirat 3: Sajnos eljutottam egy olyan pontra, ahol állandóan kidob a játékból. Kár, hogy így lett vége... :( (Majd nyáron újra megpróbálom.)

8 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr65449235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomShagy 2008.04.30. 22:16:46

hahahaha nekem már megvan.

TomShagy 2008.04.30. 22:17:48

ja ás nekem a Prince Of Persia Warrior Within a kedvenc játékom :P

argo001 2008.04.30. 22:22:35

Nekem is régóta megvan már ez, csak hülye voltam vele játszani. Szégyellem magam. De most van ismét 1 hét szabadságom, megvan, mivel fogom eltölteni.
Ja, és nemsokára az új videót is lassan elkezdem. Tervezek bele egy kis kifigurázást is (nem tudom, valaki ismeri a Kisjátékok Presents-et? Na hát ő lenne az áldozat)...

argo001 2008.04.30. 22:45:29

"Nekem nagy a f*szom és sok sperma van benne." - Ezt is Gyurka írta....
Körülbelül fél órája szakadok a röhögéstől.

TomShagy 2008.05.01. 11:29:20

várjuk a videót. ismerjük kisjátékokat. de ki az a gyurka?

argo001 2008.05.01. 11:58:55

Gyurka.blog.hu és mindent megtudsz! :)

DrSzolon 2008.05.04. 19:51:07

az a poén hogy nekem is megvan a mohaa, és nekem is porosodik valahol. na mind1 vizsga után előveszem én is:D
süti beállítások módosítása