RSS

Best PC Games Sorozat? - Igen, folytatódik!

írta: argo001 ; 2008.04.12. 16:03

Bár a mézesmadzagot pár napja húzogatom az orrotok előtt, úgy gondoltam, miért is ne? Lassan itt az év vége, nemsokára egy hét szünetem lesz, kaptam egy másik gépet, amit tudok használni játékra is (ellentétben az előzővel, ami egy P3-as borzasztóság volt), a Powerrade FM-nél sem "műsorvezetősködöm" olyan intenzíven, így azt mondom: miért ne? Kezdjük el most a 2. évadot!

Ilyenkor jön az elérzékenyülés, meg a "köszönöm családomnak, hogy végig mellettem álltak, és segítettek, hogy meghozhassam döntésemet" szöveg, de én csak annyit mondok: tényleg jó, hogy visszavártatok. E-mailekben, youtube-on gyakran kaptam ilyen kérdéseket: "mikor lesz új videó?", és miután bezártunk, azután is látogatták az oldalt, remélve, hogy lesz új videó. Végülis ez késztetett arra, hogy visszatérjek.
Nem fogok konkurálni sem freddyD-vel, sem másik videókészítő mesterrel. Nem akarom azt, hogy úgy minősítsék ezt az egészet, mint valami versenyt. Én ezt az egészet élvezetből csinálom, és nem akarom őket utánozni, nem akarok egyik blogra sem "hasonlítani".
Csak még valamit: nem tudok heti egy videót ígérni, de még heti kettőt sem, mivel gimnazista vagyok, és hajtok, remélem nem kell magyarázni, hogy ez mivel jár! :) De igyekszem frissíteni a blogot, és ha videót nem is mindig, képeket, sztorikat (igen, ti is küldhettek sztorikat valami jó játékkal kapcsolatban!), értékeléseket mindig találhattok majd itt, az oldalon!

Ejnye már, sok a szöveg, nem igaz? Azt gondolom, nem pazarlom feleslegesen a helyet, maradjon a hely a videóknak! :)

4 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr1422632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argo001 2008.04.12. 16:34:21

Viszont, ha kérhetem, ne offoljatok!

Sontix 2008.04.12. 16:46:21

Jó hogy megin elkezded és ha jó 2002 körüli pc játékok keresel akk sztem az Impossible Creatures nevű játékok ajálom nálam bejöt :D

argo001 2008.04.12. 16:51:19

Majd meglesem azt is! :)

argo001 2008.04.12. 16:54:25

Egyébként olvassátok el NAGYON figyelmesen a hírt!
süti beállítások módosítása