RSS

Jövő héten (akár 2) új videó!

írta: argo001 ; 2010.07.02. 22:56

Holnaptól nekiállok a nagyüzemi gyártásnak, a Warrior Withinnel kezdem. Ma szerkesztettem pár új dolgot, amit beleteszek a videóba. A humorvonalat fogja erősíteni, remélem tetszeni fog.

Hétvégén felraknám nagyon szívesen, de ismerőseimmel több napra "kirándulni" megyek (ez a legintelligensebb kifejezése annak, hogy több szülinapot megünnepelve lényegében nagyon ünnepelni fogunk - én is az ünnepeltek között vagyok mellesleg). Elnézéseteket kell kérnem, tudom, hogy az oldal színvonala egy kicsit megcsappant, és nem voltunk túl aktívak, de igyekezni fogunk.

Ui.: Hangfelvétellel ismét problémám van (formázás után vagyok, nem meglepő). Eltart egy darabig míg megoldom...

A totalcod.hu weboldalon lévő chatablakot olvasgatva jó nagy meglepetésben volt részem. Úgy néz ki, divat lett a nicknevem (Argo[HUN) - bár én másképp írom...

Kedd: rengeteg jelenetet felvettem pluszba, csak sajnos a hang nagyon gagyi - én tudom mi lehet a probléma (az én fülesem). A következő videóra megoldom ezt a szituációt, de mivel most rengeteg anyagot vettem fel, és nem akarom, hogy kárba vesszen a sok munka, ezt most így hagyom. De nyugalom, igyekszem úgy megoldani a videó alatt, hogy alig lehessen észrevenni. :)

Update sokadik: Valószínűleg a mikrofonom is cserélni kell. :( Ennek is olyan a hangja, mintha a biliben ülnék.

5 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr92126176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arannti 2010.07.04. 11:11:34

fel rakod youtubra is? Mert nekem nem megy a docler.

bander95 2010.07.09. 20:36:46

Akkor sok boldogságot azután pedig sok videót!

argo001 2010.07.09. 21:33:22

@bander95: Köszi szépen, azon vagyok.

argo001 2010.07.10. 00:46:50

@arannti: Annyi a problémám a youtube-bal, hogy pár videómnál (pl. a Simsnél) rendesen megnyírbálták az audio sávot, és nem volt hang. Ezért választottam más videomegosztót.

arannti 2010.07.11. 10:29:21

@argo001: Már jó lett Docler,így már csak azt mondhatom várom.
süti beállítások módosítása