RSS

A twitter is tiszteletét teszi

írta: argo001 ; 2010.01.14. 15:15

Felraktam az oldalra egy oldaldobozt, amibe belehelyeztem a twitter ablakot - amit biztosan ismertek néhány másik oldalról. Úgy vélem, ez praktikus lesz számomra, mivel nem kell minden hülyeségnek külön postot készíteni. Bár eddig sem voltam az a nagy postgyártó figura, megnyugtat az a tudat, hogy ezután se lesz káosz. Ilyen téren biztosan nem.

Ezen a hétvégén szerintem folytatom a jelenetek rögzítését, és majd persze a szinkront is. Azonban a január végi alany után is megvannak már a jelöltek, egész pontosan ketten. Annyit elárulok: mindegyik egy folytatás, és mindkét játék elődje szerepelt már a blogon. Úgy tűnik, egyelőre ez a folytatások évadja lesz. :)

Kikerült egy új link is, egyik nagy haverom ismerőse videókészítéssel foglalkozik, és a channeljét elérve megtekinthetitek - a szerintem remekül sikerült - munkáit!

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr951672088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása