RSS

Új háttér: tesztelve

írta: argo001 ; 2009.12.18. 18:57

Megnéztem az új hátteret, hát... szerintem sokkal jobban fog tetszeni, mint ez. Szerintem kicsit modernebb, valamivel színesebb, és nem kicsit sötétebb. :)

Ja és még valami: van kedvetek egy Best PC Games fejlécet összedobni? Ha igen, dobjatok össze egyet, és ha elkészítettétek, akkor küldjétek el a bestpcgamesblog@citromail.hu címre. Igen, végre csináltam egy mailt a blogomnak! :) Mostantól szokjatok le a mailcímemről, tessék ezt használni. :)

Szerk.: Hétvégén beállítom az új hátteret.

Szerk. 2: Sajnos a template-hez nincsen külön fejléc, hanem ami látható lesz, bele van passzírozva a bodyba. Sajnos a fejlécet csak úgy tudnám megoldani, ha szétszabdalnám a bodyt, az meg szerintem nem jönne ki túl jól, és amúgyis jól néz ki, szóval nem hiszem, hogy bántani fogom.

6 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr951607487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.12.18. 20:20:47

Talán szerdán összedobok egyet. Végre szünet lesz :P

FullMoonDog (Pisti) 2009.12.19. 13:52:33

Hányszor hányas? Pl.: Mlap-on 770x145

bander95 2009.12.19. 18:19:48

egy blog-os design-ben nagy munka van ám! el se hiszitek mennyit szaroztam az enyémmel a linkblogot meg még mindíg egyáltalán nem tom szerkeszteni

Crash 2009.12.19. 22:09:36

Hát akkor nézzétek meg az enyém :)
Én milyen faszán megoldottam a linkblognál, hogy több bejegyzés is legyen benne. (mivelaz új link alatt nem egy bejegyzést adtam meg, hanem egy címkehelyet, és azokat a bejegyzéseket, amit azzal a címkével látok el, oda kerülnek)
Egyébként simán állítható a fejléc nagysága, pixel pontosan, csak érteni kell a kódolásához.
Eleve szerintem azt meg kellene változtatni, hogy ne legyen fehérrel ráírva, hogy "Best PC Games Sorozat", hanem egy főoldalra vezető link legyen az egész, mint az rpcjnél vagy az enyémben..
segitseg.blog.hu/2007/07/31/hogyan_cserelhetem_le_a_fejlecben_a_kepe
itt egy leírás róla...

Crash 2009.12.19. 22:16:28

Vagy ha elküldöd .txt -ben a ccs/PageHeader és a Sablon tartalmát, visszaküldöm módosítva, sokkal szebb lesz, és könnyen állítható.
És szerintem inkább a kép linkjét változtasd meg, ne egy ugyanoda tedd a sajátod "blueskyjack.jpg" néven.

argo001 2009.12.19. 22:34:49

@Crash: Mindegy. Egy olyan template-t tennék fel, amiben érdekes módon nincs benne a leírt sor. De tökmindegy...
süti beállítások módosítása