RSS

Hétvégén évadzáró klip!

írta: argo001 ; 2009.12.10. 16:08

Összehoztam egy kis évadzáró klipet, amit a hétvégén kirakok a blogra. De ez ilyen 2-in-1 lesz, mivel az 1. évadot is beletettem (szerintem nem zártam annyira méltó módon azt az évadot :D), szóval jön a zárás. A 3. évados januári start az persze megmarad! :)

A RockerLalee-val való műsorhegesztést se felejtettük el, meg fogjuk azt is csinálni, minél hamarabb, csak mostanában annyira nem volt se nekem időm, se neki, hogy ezt egy kicsit hanyagoltuk, de azt gondolom, a közeljövőben összehozzuk.

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr571588457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása