RSS

Élő adás - fejlemények

írta: argo001 ; 2009.11.22. 10:49

Tegnap végre eljutottunk Lalee-val addig, hogy csináljunk egy "gyors" tesztet, amivel kiszűrhetjük az esetlegesen felmerülő problémákat. Úgy néz ki, azokból van bőven. Érthetetlen módon, amikor én veszem fel a beszélgetést, csak az én hangomat hallani, a Lalee-ét nem (persze én hallom, amit ő beszél, csak a felvételkor nem hallatszik..). Ez furcsa. Ő pedig nem tudja felvenni a beszélgetést, valamiért nem engedi, valószínűleg a mikrofon miatt (gyanítom, hogy egy frissebb driver feltelepítése a mikrofonhoz megoldja a problémát). Ja, és a netem csodálatos, néha elmegy, Lalee tapasztalta tegnap, milyen nagyszerű érzés, és jól tudja, nem a levegőbe beszélek, amikor azt mondom, hogy rossz a netem. De állítólag ez a probléma hamarosan megoldódik. Aki a fent említett problémákra tud valamilyen megoldást (vagy már találkozott hasonló problémával), írja le a kommentekbe, megköszönjük!

Szóval megpróbáltuk felvenni az adást, ami sajnos nem jött össze. A nevét persze már kitaláltuk - szerintem ez legyen meglepetés, bár nem akkora szám. :) Úgy néz ki, az első adásban még "csak" ketten leszünk, aztán ha jól megy, és ha úgy akarjátok, a másodikban már jöhet a beígért "meglepetés szereplő". Persze, ha ő is szeretné.

Azért megérte tegnap vacakolni a műsorral, még ha nem is okés minden (majd az lesz). Lalee-val kb. 5 órát beszéltem, és biztos vagyok, hogy jobb embert nem találhatnék ehhez az adáshoz műsorvezetőnek. Azt hiszem, jó kis adás lesz, ha beindul.

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr981543282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása