RSS

A Movie Maker bekaphatja!

írta: argo001 ; 2009.08.29. 19:14

Kiborult a bili. Menteném le az új videót, erre arra hivatkozva nem engedi lementeni, hogy kevés a memória. Könyörgöm!!! 4 GB RAM esetében???!

A lapozófájl méretét is optimálisra beállítottam, egy kumma panasza nem lehetne, mégis nyavalyog, hogy "jaaaaj hát nem engedem lementeni, nehogy kirakd azt a videót...".

Még kísérletezem ezzel a hülye programmal, ha végképp nem hajlandó működni, keresek mást. De akkor a videó is csúszni fog - nem is kicsit...

Új fejlemény: ez a rohadt program nem minden mentésnél kényes, véletlenül PONT EZT AZ EGYETLEN EGY videót nem szeretné kimenteni. A jó édes anyukáját, azt!

Kezdek valamit a videóval, valahogy megpróbálom összekaparni a Movie Makerrel, már az ötletem megvan, de valószínű a képminőség (sajnos) romlani fog. Mivel a szinkron megvan, macerás lenne egy új videószerkesztőbe beimportálni az összes adatot, mert ez, a szinkron esetében, pl. nagyon halk hangot eredményez, amin jelentőset nem tudok állítani. Ha ott eredményt akarnék elérni, újra kéne vennem az egész szinkront, ami már egyszer megvan, mégegyszer nem fogom az időt eltölteni vele. Szóval: valamit csinálok, ez a lényeg, ha szerencsém van, a Movie Makerrel sikerül, ha nem, akkor már most váltok, de az biztos, hogy ez volt az a videó, amit utoljára csináltam azzal a szarral.

2 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr541346971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sonysystem2 2009.09.05. 09:30:08

Szia!Én videó szerkesztéshez Camtasia Studiót tudom neked mutatni ,Le lehet tölteni a Trialrt és ha beírod a serialt akkor teljes lesz :)"CF9JA-YT57Z-CASHM-XH5JH-C4RFE,JMEFL-TZDBQ-KWECC-MXGMJ-PMBM6,FSJMD-X5E5B-FN75C-B7N49-M9B33"Remélem ezzel segithettem :D RE:az interfész olyan mint a movie makeré

argo001 2009.09.05. 09:48:46

@sonysystem2: Majd megbeszéljük, de legközelebb serialokkal ne itt dobálózzunk! :D
süti beállítások módosítása