RSS

World of Warcraft - megtört a jég

írta: argo001 ; 2008.05.17. 14:27

Razengan haverom igencsak örülni fog, amikor elolvassa ezt a hírt, amely a WoW-val kapcsolatos.

Történetünk olyan háromnegyed-egy évvel ezelőtt kezdődött, amikor is nekem alkalmam nyílott játszani a WoW-val (egyik ismerősömnél). A játékot egy elég érdekes szerveren futtattuk, és abszolút nem tetszett. Annyira kiszerettem belőle, hogy három óra után másfelé néztem.

Tegnap úgy döntöttem, kipróbálom mégegyszer, hátha én nem értékeltem valamit eléggé. Találtam egy TELJESEN legális utat a WoW ingyenes kipróbálására, ez pedig a 10 napos trialverzió.

Elkezdtem játszani, és ott is maradtam... nagyon élvezetes, hangulatos kis játék, tele küldetésekkel, és olyan játékosokkal, melyeknek 90%-a nem agresszív bunkó (már ahol...), és szívesen segítenek bárkinek (nem küldtek el a fenébe a harmadik "Where can I find..." kérdésemnél sem!).

Bár már letöröltem (kell a hely, hiába, én már csak ilyen megrögzött helymániás vagyok), azt kell mondanom: teljesen átértékeltem a játékról alkotott véleményem. Noha számomra nem ez a legjobb játék, élveztem, és csak ajánlani tudom mindenkinek! (Nem muszáj megvenni, elég, ha letöltitek a 10 napos triálverziót, kitöltötök egy regisztrációs ívet, és tíz napig megszűntök létezni a való életben :D).

Új videómat hamarosan elkezdem, ma-holnap fel fogok venni pár jelenetet.

7 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr77473924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sontix 2008.05.17. 17:45:29

LOL 10 napos trial verzio és ugy ingyens nekem meg van a sima meg a burnincrused azán 2 évig toltam xD ingyen

argo001 2008.05.17. 18:27:13

Tört szerveren... amelyek köztudottan szarok.
Én pl. eredetivel mentem (ami sokkal jobb).

Razengan 2008.05.18. 10:15:25

Na végre!!!!!:D

Nem mindeggyik tört szerver szar!!!!
pl az Elit Cpu nagyon jó kis szeró
igaz van benne néhány bug deh megunom egyszerűen felmegyek a haver eredei accjára:D
a törtnek is vannak előnyei pl. mindenki magyar!!!!:D
és azért nem csak az ereetin játszom mert ha felmegyek az accra és haverom belép, vagy fordíva akkor kivágja aztaki akor éppen bent vanXD

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2008.05.18. 19:07:33

argo001 nem te csináltad a VC Deluxe-t???A Sims City 4 köv. része mikor lesz kész?Jó a blogod!!!

Razengan 2008.05.19. 19:25:39

Tekike:

Igen ő csinálta a VC Deluxe-t:D
még ma is büszkén emlegeti:D

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2008.05.19. 20:14:02

tudtam mert kisvárda és argo001 hmmmmm de ismerős :D és a VC Deluxe tök jó a 4 volt ha jól tom az utolsó része

Zikler (törölt) · http://worldmovies.blog.hu/ 2008.05.20. 16:03:06

Hát ez a WOW. Mindenki a rabja lesz előbb utóbb..
süti beállítások módosítása