RSS

Halo - ami kimarad

írta: argo001 ; 2008.05.06. 12:03

Valamelyik nap megkérdezte tőlem valaki, hogy a Halo-t miért nem mutatom be (sőt, még említést se teszek róla)?

Nos, a válasz igen egyszerű. A Halo számomra nem tartozik a legjobb játékok közé, játszottam vele, végig is játszottam egyszer a single player-t, azt annyi. Másodjára is próbálkoztam, de a játék közben beleuntam. Engem sosem fogott meg egy sci-fi fps, de ez nem is jelentene gondot. Nekem a játékkal az volt a bajom, hogy nem túl hangulatosak/változatosak a pályák (sőt, némelyik szinte majdnem ugyanúgy néz ki...). A sztori is ellaposodik helyenként, illetve fegyverarzenálunk sem túl széles (ami nekem nem tetszik, mert pl. a MoH: AA-ban rengeteg fegyverem lehet, mindenhol más és más, itt viszont van pár fegyver aztán tessék azzal gazdálkodni). Félreértés ne essék: nem ugatom le a játékot, sőt, először kifejezetten jó volt, csak nem tartozik számomra a best játékok közé. Sok Halo-fan meg fog gyűlölni, de én nem egy fps-t tudok mondani, ami jobb ennél (úgy, hogy nem vagyok túlzottan nagy fps-rajongó).

4 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr87456411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Theobald (törölt) 2008.05.06. 15:33:18

Igaz.
Én is kipróbáltam mikor láttam a Junioron... nagyon nem tetszett.

argo001 2008.05.09. 20:43:03

Sok elvakult Halo-fant láttam azzal a kommenttel, hogy ez minden idők legjobb FPS-e... Hát ezt én nem mondanám. Tényleg: szerintetek mi minden idők legjobb FPS-e?

tomshagy · http://www.gamecorner.eoldal.hu/ 2008.05.09. 21:26:21

SZERINTEM A FAR CRY MINDEN IDŐK LEGJOBB FPS-E

normanix 2008.05.12. 11:19:49

Resistance fall of man és haze
a halo ratyi nem rendes a történet azt se tudjuk mi az a flood
süti beállítások módosítása