RSS

Sim City Societies - a rosszul sikerült folytatás

írta: argo001 ; 2008.05.05. 13:21

Hány esetnek lehettünk szemtanúi az utóbbi időben, hogy egy legendás játéksorozat legújabb epizódja minden kétséget kizáróan bűnrosszra sikeredett, ezzel elcsúfítva az addig makulátlan sorozatot? Emlékezzünk csak a Tomb Raider (tömbradír): Angel of Darkness-re, ami a Tomb Raider-ek megcsúfolása lett, és 2003 citromdíját is elnyerte. A legutóbbi ilyen eset a nemrég bemutatott Sim City barátunkkal esett meg. Történt ugyanis, hogy a zseniális 4. rész után egy új fejlesztőcsapat gyakorlatilag számítógépes legót készített a legendából. A játék nem tartozik a legrosszabb játékok közé, viszont rém unalmas, egyszerű, mint a bot, és ráadásul nem kevés vas kell ahhoz, hogy jól fusson. Én kipróbáltam, és a "szimulátorbarát" lelkemnek bizony nagyon rosszul esett a Societies - óva intenék mindenkit a kipróbálásától! Egyszer meg lehet nézni, de legyen elég annyi....

Más: a Rossz PC Juniorokon egy GTA Vice City bemutató pusztít - nem szokásom senkit sem kritizálni (pláne nem nyilvánosság előtt), de egyszerűen botrányos, hogy néhány suttyó 2003 slágerét rossznak meri titulálni... Én ebben a játékban maximum a mesterséges intelligenciába tudnék belekötni. Nem olyan dolgokba, hogy a mesterlövészpuskának rossz a célzása (különben se rossz az, csak célozni kéne megtanulni), az pedig már mindennek a teteje, hogy pénzzel kitömött bőröndökkel felsorakozó embereinket (akik, mint tudjuk, egy drogüzletet próbálnának meg nyélbe ütni, persze egy banda beleköp a levesükbe) nyaralni küldik, csak azért, mert bőrönd van a kezükben (emlékeim szerint az intro még meg is mutatja, hogy pénz van a bőröndben, nem fürdőgatya, meg strandlabda).

Mostanában elszaporodtak a ZS-kategóriás videók, és őszintén megkérek arra mindenkit, hogy ha szeretne bemutatót készíteni, azt gondolja is komolyan, és fordítson rá tisztességes időt. Ez a szakma megcsúfolása, és ezzel nem csak saját magukat, hanem minket is lejáratnak. Én személy szerint próbálok olyan videókat készíteni, amibe csöppnyi szubjektivitást viszek (az már maga szubjektív dolog, hogy kinek mi a "best"), de semmiképp sem fogok egy rossz játékot jónak titulálni (és vica versa). Azt tényleg ne tegyük meg, hogy egy slágerjátékot rossznak nevezünk ki (ahogy tették ezt már Battlefieldekkel, GTA-kkal).
Én azt is tanácsolnám, hogy nézzetek körül alaposan a neten, mielőtt letesztelitek az adott játékot - én öt éve Sim City-zem, illetve GTA-zom, mégis elolvastam a videó készítése előtt pár cikket ezekről a játékokról, nehogy kihagyjak valami fontosat, illetve ne mondjak túl nagy marhaságot.

Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik a Sim City videó, én nem számítottam ilyen pozitív visszajelzésekre. Most picit pihenek, de május közepén-végén nekiesek a második résznek.

5 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr69454819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argo001 2008.05.05. 13:43:43

Tudom, hogy "ki vagyok én, aki szintén kezdő, és már kritizál" de azt gondolom, ez ránk nézve is rossz fényt vethet, nem csak a GTAVC videók készítőire. Ezt pedig el akarom kerülni.

ddg 2008.05.05. 17:12:25

A Társadalmak szerintem is rosszabb mint a 4.... Megvettem,felraktam,megláttam,letöröltem,
elajándékoztam :D

A GTA:VC-s videó meg szrintrm megint egy videó ami nem kellett volna

Razengan 2008.05.06. 08:27:23

A Battlefieldek a világ legjobb játékai közé tartoznak!!! A GTAVC pedig még az én nem éppen GTA-s lelkemnek is tetszett és ki is vittem(legalábbbis úgy emlékszem:D)

és témyéej freddy-t meg a többi jó videókészítőt járatják le ezek a te szavaiddal élve suttyók:D

de hozzá kell tenni h. a kisjátékok az nagyon jó mert szórakoztató még a balfaszokon csdak sírni tudnék
ezért cis nem járok a juniorokra

normanix 2008.05.12. 15:57:03

a battlefield nagyon is jócsak akkori szemmel nézve kell nézni én mai szemmel nézve is jónak találom
süti beállítások módosítása