RSS

Best PC Games Sorozat: Sim City 4 part 1

írta: argo001 ; 2008.05.02. 22:09

 

Nem mutattam be mindent, ezek majd a következő részben jönnek.
Imádom ezt a játékot, mert tényleg változatos - és nem fordulhat elő kétszer ugyanaz (gyak. hogy két egyforma várost csinálj ugyanolyan problémákkal).

A www.simshungary.hu weboldalon rengeteg kiegészítés található a játékhoz (én innen töltöttem le az uszodát).

Bevallom, eredetileg egyrészesnek szántam a videót, csakhogy szembesültem a játék hihetetlen komplexségével, így rengeteg anyag maradt a második videóra... :)

A kis bevezető zenéért elnézést, bár van, akinek bejön! :P

Poénos részek: ha nem építesz iskolákat, és megsasolod az IQ-grafikont, az átlag IQ azt hiszem 40 lesz, ami világszenzáció. Azt hiszem, én már ezt megcsináltam (talán az 1-10, vagy a 11-20 korosztály volt a legokosabb). Ha eléggé elmebeteg vagy, ne csináld meg azt, amit egyszer én: nevezetesen, hogy egy szép városkát rombolsz le egy jól irányzott katasztrófával...

13 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr7451607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaRsY 2008.05.02. 23:01:33

Remekül összeszedett és hangulatos videó. Mindig ott tartod az ember figyelmét. Kis-vár.da. NAGYSZERŰ! :D
Gratulálok. Az ilyen videókat szeretjük. Reméljük sok ilyen videót kapunk még. És nem "baszod el az idődet" többi játékokkal és nem "mész COD2 versenyre". :D
Sok sikert!

tomshagy · http://www.gamecorner.eoldal.hu/ 2008.05.02. 23:08:45

"és ne játsz team fortressel egész nap" mert egy kocka leszel. gratulálok ez az eddigi legjobb videód, tele volt poénokkal! sok ilyet még!

FarSeer 2008.05.03. 22:51:08

A blogot a kezdetek óta figyelem, csak még lustaságom nem engedte, hogy írjak. Az első videóid is kifejezetten élvezetesek voltak, aztán sajnáltam, hogy elmentél. Na, de amikor visszajöttél... én őszintén szólva azt gondoltam, hogy csökkenni fog a színvonal, de alaposan rámcáfoltál. Olyan, juniorokat megszégyenítő videókat készítettél, hogy az valami elképesztő (a mai pedig egyenesen TOP). Egy olyan bemutatóba, ahol kifejezetten a jó tulajdonságokra koncentrálsz, nagyon nehéz poénokat vinni, de neked mindig sikerül. A Rossz PC Játékok Sorozattal nem tudom összehasonlítani (más kategória a két blog - az egyik dicsérgetés, a másik szidás) ezeket a videókat, de a "dicsérgetős" kategóriából simán a legjobb vagy... Hajrá!

Geri11 2008.05.04. 01:31:03

Hm. Igaz azt mondtad hogy ha a mostani két videód eredményes lesz akkor folytatod? Nos ez... ATOMBRUTÁLMEGATERROGECIJÓ. Komolyan ilyen jó videót rég láttam.

Kisvárda forever!

Csak 1 pici gond volt: A tűzoltóságot az USZODA mellé tetted? Jól vagy? Amúgy remek video XD

Geri11 2008.05.04. 01:32:49

Ja és a főutcára honnan jöttek a kocsik?

argo001 2008.05.04. 10:58:16

Egy irányú út, van oda két bevezető út. :) A fő utcára tudnak menni az autók, a fő térre nem.
A tűzoltóság azért van az uszoda mellé rakva, hogy öhm izé... elfogy a víz. XD

Razengan 2008.05.04. 18:31:26

fasza:D

kisjátékok a köv vidiben???:D

"ez nem tom mííííííííí"
"ezt se tom h. míííííííí"XDXD

Theobald (törölt) 2008.05.05. 19:44:52

Nagyon jó videó! Abba ne hagyd:)

Theobald (törölt) 2008.05.05. 19:45:22

UI: Kedved is kaptam a játékhoz:) Mindjárt előszedem mivel megevn:D

normanix 2008.05.11. 10:20:00

szia
nekem van egy hibám a játékban hogy eltorzulnak az épületek sz.ted miért?

argo001 2008.05.11. 16:18:53

Nem megfelelő a környék helyzete (kevés a munkahely, esetleg nincs víz, vagy borzalmas a forgalom), és az emberek elköltöznek onnan.

normanix 2008.05.12. 15:55:05

a legrosszabb katasztrófa a meteor és az autosaur se kispályas de inkább a vulkán a legjobb

erik10 · http://erikblogja.blog.hu 2008.05.21. 17:10:51

még csak most nézem először a blgod,és meg kell hogy mondjam a Te videóid a legjobbak a RPCJ után!:)
süti beállítások módosítása