RSS

A Fable - műszaki oldalról

írta: argo001 ; 2011.02.27. 10:51

Engem mindig érdekelt, hogyan épül fel egy játék, nem volt ez másképp a Fable esetében sem. 2005-ös megjelenésű, nekem 2005 végén sikerült hozzájutnom. 1,7 GHz-es processzorral, 512 MB RAM-mal, és 9550-es Radeon kártyával játszottam, ami már finoman szólva akkor sem volt csúcskategóriás gép, ennek ellenére majdnem minden grafikai csúszkát maximumra állítva tudtam játszani, 1024*768-ban. Így nem csoda, ha ma már az integrált vezérlők nagy részén is maximális részletességgel futtatható a játék. Az egyetlen dolog, amire szerintem érdemes odafigyelni, az a gyakori töltés. Albion világát rettenetesen szétszabdalták, s az igen apró helyszínek közötti töltés miatt nem árt a több memória - mégpedig azért, hogy minél kevesebbet kelljen várni. Ez a remek játék lemagyarosítva kapható, mégpedig 900 forintért, szóval irány a bolt! (A multiplayer lehetőséget én azért hiányoltam...)

3 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr532694316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.03.03. 17:27:52

900 forintért még a hülyének is megéri...márpedig "hülye azért nem vagyok" :D sztem benevezek rá hamarosan :)

argo001 2011.03.03. 20:38:53

@Je m'appelle Théo: Nyugodtan, szerintem nem fogod megbánni.

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2011.03.06. 12:37:33

Ha tényleg csak 900 Ft, akkor karácsonyra megveszem a kis Ödönnek. Neki amúgy is régi a komputere, nem futnak rajta ezek a modernek.
süti beállítások módosítása