RSS

Ezer forintos üzlet

írta: argo001 ; 2009.08.04. 15:38

Ezen a héten Szegeden nyaralok, viszont van egy noti, amivel hála Buddhának internetezni is tudok, így tudok Nektek bejegyzéseket kreálni. Ezt a napot a nagy "hülye, aki nem itt veri el a pénzét" boltban töltöttem, és azzal a céllal mentem oda, hogy megveszem a Call of Duty 2-t. Amint később megtudtam, '08 szeptembere óta nincs ott ez a játék (majd még futok pár kört pár másik áruházban, muszáj megszerezni azt a kincset). Az ezer forintos kategóriát szemügyre véve pedig nagyon sok kiváló játékot találtam. Én ezek közül a Far Cry-t választottam (aki nem ismerné, egy 2004-es FPS nagyon szép grafikával, és kiemelkedő játékmenettel). Sajnos itt nem tudom letesztelni a játékot, de megállapítható, hogy a borítója nagyon szép (még ezzel az ízléstelen sárga felülettel is, amin az "exclusive" felirat virít), és amit hallottam róla, később kiváló alany lehet bemutatásra. Új játékosoknak annyit mondanék még, hogy ez a Far Cry 2 és a Crysis előfutára gyakorlatilag. Ezer forintért ott volt még pl. a Prince of Persia: Warrior Within (ez nekem speciel megvan). Ha még megszerzem a CoD 2-t is, kulturáltan elleszek a nyár hátralevő részében. Bár gyanítom, így is remekül fogok szórakozni, a Far Cry már velem van.

Természetesen néztem a ratyi kategóriát is, a Mesterlövész kemény egy ezresbe kerül! Hallod, Krisz, mákod van, hogy anno 500-ért megszereztem neked!

Kikerült egy Gyakran ismételt kérdések szekció a linkekhez. Ott olyan kérdésekre kaphattok válaszokat, amelyek esetleg OFF-nak tűnhetnek a kommentek között.

Ui.: A Call of Duty 2 is begyűjtve! :) Méghozzá a Game of the year kiadás, ami önmagában nem jelent sok pluszt (pár plusz multi pálya, ami egy esetleges - NAGYON esetleges - CoD videóban nem nagyon szerepelne), de akkor is... Hűha, Far Cry, Call of Duty 2... hogy fogom így megcsinálni a S.... na most majdnem elmondtam, milyen videót tervezek augusztus végére.

2 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://bestpcgames.blog.hu/api/trackback/id/tr501288473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friedrich von IQ Betyár (törölt) 2009.08.04. 22:20:48

Én a Prince of Persia: Warrior Within-t és a Sands of Time-ot is exklúzív kiadásban, ezer forintért vettem nemrég.

argo001 2009.08.04. 22:38:44

3 ezerért láttam a Prince of Persia trilógiát (Sands of Time, Warrior Within, The 2 Thrones).
süti beállítások módosítása